Tionchar 2021-2022

Is bunriachtanas de chuid OCBÁC é tionchar a sheachadadh, mar a léirítear i misean na hOllscoile ‘saoil agus sochaithe a athrú ó bhonn’.

Le bliain anuas, tá aitheantas idirnáisiúnta faighte ag tionchar ghníomhaíochtaí Ollscoil Chathair Bhaile Átha Cliath ar ár sochaí níos leithne agus tá an Ollscoil tar éis dul i mbun roinnt tionscnamh nua atá deartha chun difríocht a dhéanamh do shaol daoine. 

Tháinig táscaire láidir ar an gcaoi a bhfuil an Ollscoil ag seachadadh a misean in Aibreán 2022, nuair a chuir Ranguithe Tionchair an Times Higher Education OCBÁC sna 10 gcinn is fearr ar domhan, maidir le neamhionannais a laghdú. D'aithin an rangú éagsúlacht na mac léinn Ollscoil Chathair Bhaile Átha Cliath agus d'aithin obair cheannródaíoch Ollscoil Chathair Bhaile Átha Cliath mar an chéad Ollscoil ar domhan a thacaíonn le hUathachas agus an tionchar a bhí ag a cuid oibre san Ollscoil Tearmann. Rangaíodh an Ollscoil freisin sa 20ú háit ar fud an domhain maidir le comhionannas inscne, rud a léiríonn a tiomantas do chomhionannas, éagsúlacht agus cuimsiú a bhaint amach don fhoireann agus do mhic léinn. 

Príomhréimse ina bhfuil tionchar sochaíoch ag an Ollscoil is ea an bunoideachas agus an mheánoideachas. Sampla de seo is ea Líonra na Scoileanna Athraitheora, a chuidíonn le múinteoirí bunscoile agus lena gcuid daltaí bheith ina nglórtha d’athrú dearfach. Ag teacht go dlúth le curaclam na bunscoile, is é an sprioc uileghabhálach ná cabhrú le daltaí a scileanna a fhorbairt le haghaidh smaointeoireacht chriticiúil, comhbhá, obair foirne, ceannaireacht agus cuimsiú, agus a bheith ina rannpháirtithe gníomhacha ina scoil agus ina bpobal féin. Tá sé mar aidhm ag Líonra na Scoileanna Athraitheora OCBÁC leathnú chun 40 scoil a áireamh faoi 2023. Tá taighdeoirí Ollscoil Chathair Bhaile Átha Cliath ag tacú le folláine coirp leanaí freisin. Tá acmhainn nua forbartha ag Institiúid Oideachais Ollscoil Chathair Bhaile Átha Cliath do mhúinteoirí bunscoile chun tacú leo uilechuimsitheacht i ranganna corpoideachais a chur chun cinn do gach leanbh, le fócas ar leanaí a bhfuil riachtanais bhreise acu. Tá an acmhainn Disentangling Inclusion in Primary Physical Education bunaithe ar staidéar ar chleachtais breis agus 1,200 múinteoir ar fud na hEorpa. 

Is sainmharc iad comhpháirtíochtaí láidre ag go leor de na tionscadail a bhfuil tionchar acu ar Ollscoil Chathair Bhaile Átha Cliath. Fógraíodh go bhfuil an Ollscoil mar bhaile do mhol nua a bhfuil sé mar aidhm aige feachtais bhrath agus anailíse ar fheachtais bhréagaisnéise in Éirinn a neartú. Tá an Mol Éireannach nua mar chuid den Fhaireachlann Eorpach um na Meáin Dhigiteacha (EDMO), a thugann le chéile roinnt comhpháirtithe a bhfuil aitheantas idirnáisiúnta acu lena n-áirítear NewsWhip, Ollscoil Sheffield agus The Journal. Cheadaigh comhpháirtíocht eile, le JP Morgan Chase do chur i bhfeidhm Step Up in STEM. Tá sé mar aidhm ag an tionscadal grá don Eolaíocht, Teicneolaíocht, Innealtóireacht agus Matamaitic (ETIM) agus spéis i ngairmeacha ETIM a spreagadh trí ghníomhaíochtaí for-rochtana a shroichfidh míle dalta idirbhliana i scoileanna faoi mhíbhuntáiste atá nasctha le Rochtain OCBÁC. Is freagairt é an tionscnamh ar staidéir a thaispeánann go bhfuil tearcionadaíocht leanúnach ag daoine óga ó chúlraí faoi mhíbhuntáiste ar chúrsaí ETIM, agus mar thoradh air sin, ar ghairmeacha ETIM. Idir an dá linn, chuaigh Comhairle Contae Loch Garman i gcomhpháirtíocht le hInstitiúid Gnó Digiteach na hÉireann Ollscoil Chathair Bhaile Átha Cliath chun Hello Lamp Post a chruthú, comhéadan digiteach bunaithe ar IS a ligeann don phobal dul i ngleic le réada ar shráideanna Ghuaire. Ba é an aidhm a bhí leis an teicneolaíocht a úsáid chun an bealach a mbíonn daoine ag idirghníomhú leis an bhfearann ​​​​poiblí a athrú. Tá an treoirthionscadal seo mar chuid de thionscadal píolótach níos leithne de chuid Town of Things atá maoinithe ag an Roinn Forbartha Tuaithe agus Pobail faoin gClár Nuálaíochta Digití 2021.